9 Mart 2010 Salı

Bir Varmış Bir Yokmuş..


Bir gün bir adam geldi ve yalanlar söyledi.

Ben  koşulsuz inandım..


Kusursuz olmasa da,iyiye doğru giden bir hayata sahip olduğumu düşünerek mutlu olduğum zamanları bilirim, huzurla karışık sahip olduğun eminlik.. 
Böyle günlerden biriydi. Penceremden içeri giren güneş beni de ona doğru koşmaya çağırıyordu. 

"Hadiiiiii ne duruyorsun,gel tut turuncu kollarımdan sarıl bana.."

Dayanamadım,çıktım. Yürümedim koştum.. 
Bok vardı,o kadar koştum.
Bak işte yoruldum..
Bir ağaç buldum,oturdum.

Ağacın dalına oturmuş,ayaklarını deli danaca sallayan çirkin adam seslendi ve :

" Hayatımda gördüğüm en güzel gözlere sahip kadınsınız,Tanrım ne kadar iri ! Benim olsun mu ?" dedi.

Kadın inandı. 
Adam heyecanla atladı.
Adam yalanlar söyledi.
Gözlerine baktı ve kadını ebedi ilan etti.
Kadın inandı.

Çok geçmedi,arkasını döndü ve diğer kadına gitti..








0 yorum:

Yorum Gönder