17 Mart 2010 Çarşamba

Şah, At, MAt?

**Her gece seni unutmak için sevişsem de,sen başkaydın sevgilim.**

Bir hata yaptım evet ne olmuş ki !? 


Hatamın bedeli sen oldun,ama biliyordum ben,göze almıştım seni kaybetmeyi.
Arkamı dönüp giderken,bir gün bıraktığım o ellerini tutmayı özleyeceğimi biliyordum.
İşte en çok da bundan korkuyordum..
Ne benden sonra hayatına girecek kadınlardan,ne de onları benden çok sevmenden korkuyordum.
En çok korktuğum,o beni okşarkenki kadifeliği her keresinde hissettiğim ellerini özlemekti. 
Kahretsin özlüyorum işte. 

Bok vardı cengaverlik yaptım,bok vardı derin dalgalı sularda donmak pahasına sıcacık yuvamı yıktım ben bir martı gibi,göç ettim.
Ama sevgilim,ben uçmazsam yaşayamazdım ki.. 
Golllerriinii açeeyyydiinn dee gitteme diyeyydiiiiiin!
-Demedin mi? 
-Dedin!
Ne fayda...
Neydi... Ben bir kısraakk gibi gelmşim dünyaya,şahlanıp koşmak içimde var ?
Hah evet evet tam da bu.
O yüzden sil şimdi gözyaşlarını Freud'un kızı.
Unut sevişmelerinizi,sevgilerinizi de..
Bilinçaltına yerleştirme. 
Babanın diline düşme !

0 yorum:

Yorum Gönder